همین که قاصدکی را ، فوت کنی تا عطر نفس هایت را با خود بیاورد برای دلم کافیست . . .

به همه میگفتم نظر دارم

هرکی بود میپرسید نظرت چیه؟

منم یه چیزی میگفتم هربهونه ای بود سرهم میکردم اما...

 

هیچ کس ازتو چشای عاشقم نخوند

نظر چشماتو میکردم

نظراومدنتو  .هرباری که میومدی یه نظرم قبول میشد

کاش یه روز میشد منم به ارزوهام میرسیدم..

تو میفهمیدی که دوست دارم ..

میفهمیدی بدون تو تنهاییام چی میگذره ؟

کاش بودی هق هق گریه هام به گوشت میرسید

اونوقت باید میدیم که انقد بی احساس از کنارم رد میشی..

حتما اگه یه روز بتونی اینارو بخونی به خودت میبالی  نه؟

میگی چقد سنگین بودم درمقابلش که حتی جرات نکرده بگه بهم دوسم داره..

ولی هیچ وقت اینو به خودت نگو...

چون منم مثل خیلیا میتونسم باکارام جلب توجه

کنم ولی هیچ وقت اینکارو نکردم

چون فقط از یه چیز میترسیدم..

به پاکی احساسم شک کنی.............همین..دوست دارم



نظرات شما عزیزان:

محدثه
ساعت21:16---8 فروردين 1393
بیاااااااااوبم

محمدسراوانی
ساعت17:03---28 آذر 1392
سلام عزیزدل تو هم وب زیبای وبتو ازمال من قشنگ تره اگه دوست داری بیا تبادل لینک کنیم

مسعود
ساعت17:12---30 شهريور 1392
سلام دوست عزيز وبت حرف نداره سعي کن ادامه بدي راستي ي سري هم ب وب عاشقانه من بزن پشيمون نميشي من شمارو لينک کردم شماهم منو بلينک تاهرروز بهت سر بزنم منتظر حضور گرم و سبزت در وبلاگ هستم مرسي باي

sara
ساعت16:53---30 شهريور 1392
vaghean

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : چهار شنبه 27 آذر 1392 ا 22:7 نويسنده : نیلوفر ا
.: Weblog Themes By violetSkin :.